რომა დოლბაძე

რომა დოლბაძე

ბიოგრაფია

სპორტით 7 წლის ასაკიდან ვარ დაინტერესებული. კონკრეტულად კი რაგბით 2015 წლამდე ვთამაშობდი რაგბს პროფესიონალურ დონეზე, სამწუხაროდ, ტრამვის გამო მომიხდა მისთვის თავის დანებება. ფიტნესით 5 წლის წინ დავინტერესდი, კერძოდ ბოდიბილდინგით, ბოდიფიტნესით და ჯგუფური ვარჯიშებით. ცოდნის გასაღრმავებლად დავიწყე სწავლა საქართველოს ბოდიბილდინგისა და ფიტნესის ეროვნულ ფედერაციაში. სპორტის სხვადასხვა სფეროში მყავს აღზრდილი წარმატებული სპორტსმენები

კითხვა & პასუხი

როგორ მუსიკას ანიჭებთ უპირატესობას?

Techno, კლასიკა

რა არის თქვენი ყველაზე დიდი მოტივატორი?

ჩემი საქმე

საქმიანობა რომელიც ყველაზე დიდ სიამოვნებას განიჭებთ?

ფიტნესი და ბოდიბილდინგი არის სფერო სადაც თავს ვგრძნობე ძალიან კომფორტულად, აქ ყოფნა ჩემთვის სიამოვნებაა

რას ნიშნავს ოკტოპუსი თქვენთვის?

ოკტოპუსი ჩემთვის კარიერული წინსვლისა და განვითარების შესაძლებლობაა

რომა დოლბაძე - ს კლასები

მაღ. ინტ. ვარ. / Synergy 360

სინერჯი 360 არის სპეციალურად შექმნილი ტრენაჟორთა სისტემა,რომელიც განკუთვნილია როგორც მცირე ჯგუფური ვარჯიშებითვის,ასევე ინდივიდუალური მომზადებისთვის. ტრენაჟორის თითოეული ნაწილი განსაკუთრებულია და იძლევა საშუალებას შეიქმნას სავარჯიშო პროგრამების უამრავი ოპტიმალური ვარიანტი.ინოვაციური კონცეფცია გვთავაზობს საინტერესო და მრავალფეროვან სისტემებს ნებისმიერი მომხმარებლისთვის. სინერჯი 360 აერთიანებს როგორც კარდიო,ასევე ძალისმიერ ვარჯიშებს,აძლიერებს ნივთიერებათა ცვლას,ხელს უწყობს სხეულის ტონუსში მოყვანას და წონის კლებას. ვარჯიშების ინტენსივობა ინდივიდუალურია,მაგრამ ძირითადად მათი ხანგრძლივობა არ აღემატება 30 - 40 წუთს.

ნახვა
მაღ. ინტ. ვარ. / Synergy 360
სპინინგი

სპინინგი

მაღალი ინტენსივობის ჯგუფური ვარჯიში, რომელიც სრულდება სპეციალურ ველოტრენაჟორზე, რომელიც დამონტაჟებულია ფიქსირებულ მდგომარეობაში, მისი სპეციალურად შექმნილი დამძიმებული მეტალის ბრუნვადი თვალი კი გეხმარებათ მუდმივი ტემპის შენარჩუნებაში. სპინინგის ვარჯიშს აქვს ჯგუფური ფიტნეს ფორმატი, რომლის ძირითადი მიზნებიც გახლავთ გამძლეობის ზრდა, ფიზიკური სიძლიერე, სუნთქვითი შესაძლებლობების გაძლირება და რაც მთავარია ენერგიის მიზნობრივი ხარჯვა, რაც ხელს უწყობს ზედმეტი ცხიმების ორგანიზმიდან გამოდევნას. სპინინგი ფიზიკურად მსუბუქად ზემოქმედებს ორგანიზმზე, ტრამვებზე და პოსტ ტრამვულ მდგომარეობებზე, რის გამოც ხშირად გამოიყენებენ რეაბილიტაციური ვარჯიშების შესასრულებლად. სპინინგის ვარჯიშის დროს ძლიერდება კუნთოვანი სისტემა, რომელიც შესაბამისად იწვევს ძვლოვანი სისტემის მდგრადობას და გვეხმარება ყოველდღიურ ცხოვრებაში .სპინინგის ვარჯიშებზე დასწრება დაგეხმარებათ კარდიოვასკულარული სისტემის გამართულად მუშაობაში, რისთვისაც საჭიროა კვირაში 3-5 დღით დაკავდეთ სპინინგით დაახლოებით 30-40 წუთიანი ვარჯიშებით.სპინინგზე დასწრება მოგიხსნით სტრესს, დაგეხმარებათ ადრენალინის გამომუშავებაში და მოგცემთ მშვიდი ძილის გარანტიას. ოკტოპუს ფიტნეს კლუბში შეხვდებით სპინინგის განსხვავებულ, უნიკალურ გარემოს, რომელიც ხასიათდება კლუბური კონცეფციით, ბნელი ოთახი კლუბური განათებით, კლუბური მუსიკა და კონცეპტუალური ვიზუალური გაფორმება, რომელიც დადებითად იმოქმედებს თქვენს ემოციურ ფონზე, ხოლო თქვენი ვარჯიში უფრო და უფრო მრავალფეროვანი, სახალისო და პროდუქტიული გახდება

ნახვა

პრესების ვარჯიში

პრესის ვარჯიშები ე.წ. TOTAL ABS არის ჯგუფური ვარჯიში,რომელიც პრესის მთლიანი კუნთების სავარჯიშო პროგრამას მოიცავს.აერთიანებს სხვადასხვა სახის 8-10-მდე სახეობის ვარჯიშს,რომლებიც უშუალოდ ორიენტირებულია სრულ შედეგზე. ჯგუფში,მუსიკის თანხლებით და ინსტრუქტორის მითითებებით შესრულებული ვარჯიში გეხმარებათ როგორც მუცლის ფორმების გაუმჯობესებაში,აგრეთვე არასასურველი ცხიმების მოშორებაში.ვარჯიშის ხანგრძლივობა 20-25 წუთია. გარემო და ჯგუფში მყოფთა შემართება ვარჯიშს ბევრად სახალისოს ხდის.

ნახვა
პრესების ვარჯიში
სტრეჩინგი

სტრეჩინგი

გაწელვების შესრულება აუცილებელია ფიტნესის ვარჯიშებთან ერთად, რათა კუნთებს ქონდეთ მეტი ელასტიურობა და შესაბამისად ჩვენს სხეულს. გვაძლევს საშუალებას ავიცილოთ არასასურველი ტრავმები, მოვახდინოთ ვარჯიშის შემდგომი ტკივილების პრევენცია, მივცეთ კუნთს აღდგენისა და ზრდის მეტი შესაძლებლობა. ვარჯიში სრულდება ინსტრუქტორის მითითებებითა და მეთვალყურეობით. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 20-25 წუთი

ნახვა