ირინა სარქისიან

ირინა სარქისიან

ბიოგრაფია

📢 - ვარ ჯგუფური ვარჯიშების და ფიტნესის ინსტრუქტორი. ამ სფეროში მაქვს 9 წლიანი გამოცდილება. 🔹 - ვატარებ ისეთ ვარჯიშებს, როგორიცაა : აერობიკა, სტეპ აერობიკა, Fit Ball, პილატესი, მაღალი ინტესივობის ვარჯიშები 👍

კითხვა & პასუხი

როგორ ასახავს თქვენს პიროვნებას კლუბი OkTopUs?

ოკტოპუსი ჩემთვის არის ბევრად მეტი, ვიდრე სამსახური. ოკტოპუსი მაძლევს საშუალებას მუდამ ფორმაში ვიყო, ვაკეთო ის რაც მიყვარს და სტიმული მივცე მოვარჯიშეებს. აქ შექმნილია ისეთი გარემო, რომ არასდროს მოგწყინდება და მოგბეზრდება აქ მოსვლა.მუდამ სიახლეები და კარგი განწყობაა. ძალიან ბევრი ახალი მეგობარი შევიძინე აქ.

რომელი მუსიკის სტილი აგსახავთ თქვენ ?

განწყობას გააჩნია, ძირითადად პოპ მუსიკას ვუსმენ და თან ვმღერი

რა განიჭებთ ყველაზე დიდ სიამოვნებას ?

მუსიკა და შოპინგი

რა მოგწონთ ყველაზე მეტად OkTopUs-ში ?

დადებითი გარემო.

რომელია თქვენი საყვარელი ცნობილი ადამინაი/ ჯგუფის ხალხი?

ბიონსე

ირინა სარქისიან - ს კლასები

აერობიკა

„აერობიკა“ ნიშნავს „ჟანგბადთან ერთად“ ! ჯგუფური ვარჯიში პროფესიონალ აერობიკის ინსტრუქტორთან ერთად სპეციალურად შერჩეული მუსიკის თანხლებით ხდება სახალისო. გმატებთ ენერგიას, ავსებს ორგანიზმს ჟანგბადით, ავარჯიშებს სხეულის აბსოლიტურად ყველა კუნთს, მოყავს ტონუსში მთელი ორგანიზმი და წვავს უამრავ კალორიას. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 30-45 წუთი

ნახვა
აერობიკა
სტეპ აერობიკა

სტეპ აერობიკა

აერობული, ჯგუფური ვარჯიში ინსტრუქტორთან ერთად. სრულდება ჯგუფში ენერგიული მუსიკის თანხლებით სპეციალური „სტეპ“(საფეხური) ინვენტარის გამოყენებით. ჩვეულებრივი აერობიკისაგან განსხვავებით მეტი დატვირთვა მოდის ფეხებისა და საჯდომის კუნთებზე. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 30-45 წუთი

ნახვა

სტრეჩინგი

გაწელვების შესრულება აუცილებელია ფიტნესის ვარჯიშებთან ერთად, რათა კუნთებს ქონდეთ მეტი ელასტიურობა და შესაბამისად ჩვენს სხეულს. გვაძლევს საშუალებას ავიცილოთ არასასურველი ტრავმები, მოვახდინოთ ვარჯიშის შემდგომი ტკივილების პრევენცია, მივცეთ კუნთს აღდგენისა და ზრდის მეტი შესაძლებლობა. ვარჯიში სრულდება ინსტრუქტორის მითითებებითა და მეთვალყურეობით. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 20-25 წუთი

ნახვა
სტრეჩინგი