ირინა სარქისიან

ირინა სარქისიან

ბიოგრაფია

ვსწვლობდი მედიცინის ფაკულტეტზე, მაგრამ მივხვდი რომ ეს არ იყო ჩემი სფერო და გადავწყვიტე თავის ფიტნესში მეცადა. დარბაზში დავიწყე მუშაობა 2009 წელს და მას მერე მივყვები სპორტულ და აქტიურ ცხოვრებას. მაქვს გავლილი ძალიან მრავალფეორვანი კურსები და ტრენინგები მუდმივად ვცდილობ განვითარებას. მუდმივად ვცდილობ ჩავერთო ახალ პროექტებში.

კითხვა & პასუხი

როგორ მუსიკას ანიჭებთ უპირატესობას?

მუსიკა არის ჩემი სტიქია, მოსმენის გარდა ასევე ვმღერი. უპირატესობას ვანიჭებ ბიონსეს. განწყობის მიხედვით ვუსმენ ელექტრონულ მუსიკას.

რა არის თქვენი ყველაზე დიდი მოტივატორი?

ჩემი მოტივაციაა სურვილი რომ საბოლოო მიზანს მივაღწიო. არ არსებობს „არ შემიძლია“, არსებობს „არ მინდა“. ვფიქრობე ყველაფერი შესაძლებელია რასაც ძალიან მოინდომებ.

საქმიანობა რომელიც ყველაზე დიდ სიამოვნებას განიჭებთ?

სიამოვნებას მანიწებს მოგზაურობა, ფილმები, სიმღერა, ვარჯიში

რას ნიშნავს ოკტოპუსი თქვენთვის?

ოკტოპუსი ჩემთვის ასოცირდება მუდმივად ფორმაში ყოფნასთან, ოკტოპუსი ადგილია სადაც ბევრი კალორიების დაწვა შეიძლება, შეუძლებალია აქდეან ცუდ ხასიათზე გახვიდე.

ირინა სარქისიან - ს კლასები

სტრეჩინგი

გაწელვების შესრულება აუცილებელია ფიტნესის ვარჯიშებთან ერთად, რათა კუნთებს ქონდეთ მეტი ელასტიურობა და შესაბამისად ჩვენს სხეულს. გვაძლევს საშუალებას ავიცილოთ არასასურველი ტრავმები, მოვახდინოთ ვარჯიშის შემდგომი ტკივილების პრევენცია, მივცეთ კუნთს აღდგენისა და ზრდის მეტი შესაძლებლობა. ვარჯიში სრულდება ინსტრუქტორის მითითებებითა და მეთვალყურეობით. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 20-25 წუთი

ნახვა
სტრეჩინგი
პილატესი

პილატესი

 პილატესი არის დაბალინტენსიური, დინამიური ვარჯიში, რომელსაც არა აქვს უკუჩვენება და ასაკობრივი ზღვარი.მიზანმიმართულია ზურგის და ხერხემლის ტონუსისთვის, აუმჯობესებს მოქნილობას, ბალანსს, კოორდინაციას, გამძლეობას, ხსნის სტრესს და უძილობას, მასში შედის სარეაბილიტაციო ვარჯიშები და ასევე მაღალეფექტურია სხეულის ლამაზი ფორმების შექმნისათვის. პილატესი არ არის ორინტირებული სხეულის რომელიმე ერთ ნაწილზე არამედ ანვითარებს მთლიან სხეულს.

ნახვა