თემო თვალაბეიშვილი

თემო თვალაბეიშვილი

ბიოგრაფია

📢 სამხედრო სავალდებულო სამსახურის გავლის შემდეგ მივიღე უმაღლესი სპეციალური სამხედრო განათლება. რის საფუძველზე 9 წელი ვიმუშავე სპეცდანიშნულების რაზმში. პარალელურად აქტიური სპორტით (შერეული საბრძოლო ხელოვნება) ვარ დაკავებული 18 წელი. 💪 ვარ საქართველოს ჩემპიონი და პრიზიორი, ასევე საერთაშორისო ტურნირების გამარჯვებული ხელჩართულ ბრძოლებში. 🏆 11 წელია ვარ ფიტნეს ტრენერი, გამაჯანსაღებელი ტანვარჯიშის და ფიტბოქსის. 👍

კითხვა & პასუხი

როგორ ასახავს თქვენს პიროვნებას კლუბი OkTopUs?

ოკტოპუსი ჩემთვის არის ადგილი, სადაც მუდამ თბილი გარემო მხვდება, მაყენებს პოზიტიურ განწყობაზე, მძენს ცხოვრების ხალისს, აქ მუშაობა დიდ სიამოვნებას მანიჭებს

რომელი მუსიკის სტილი აგსახავთ თქვენ ?

ჰიპ-ჰოპი, როკი, რეპი

რა განიჭებთ ყველაზე დიდ სიამოვნებას ?

ვარჯიში, სპორტული ცხოვრება, კინო და მეგობრების წრეში ყოფნა

რა მოგწონთ ყველაზე მეტად OkTopUs-ში ?

მეგობრული და თბილი გარემო, რომელიც დიდ პოზიტივს მაძლევს

რომელია თქვენი საყვარელი ცნობილი ადამინაი/ ჯგუფის ხალხი?

ბრუს ლი.

თემო თვალაბეიშვილი - ს კლასები

ფიტბოქსი

ბოქსის, კიკბოქსის და ფიტნესის ვარჯიშების ნაზავი, რომელიც სრულდება ჯგუფში პროფესიონალ ინსტრუქტორთან ერთად. ვარჯიში მოიცავს როგორც საბრძოლო ხელოვნების ილეთების შესრულებას, სპეციალური ხელთათმანებითა და სავარჯიშო ინვენტარით,  აგრეთვე სხვა აერობულ და ფიტნეს ვარჯიშებს, რაც მთლიანობაში განკუთვნილია სხეულის ტონუსში მოსაყვანად, ძალისა და გამძლეობის მომატებისთვის, აგრევე წონის კორექციისათვის. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 45 წუთი

ნახვა
ფიტბოქსი
ტაიბო

ტაიბო

Tae-bo -ეს არის მაღალი ინტენსივობის ვარჯიშები, რომელიც მოიცავს Box-ს, კარატეს და სხვა აღმოსავლური საბრძოლო ხელოვნების სახეობებს. ტაებო არის კომბინაცია საბრძოლო ხელოვნების დამახასიეთებელი წვრთნების, ყურადღების ცენტრში ბოქსის ძალა, რითმთან შეთანხმებით.უნდა აღინიშნოს რომ, ეს ვარჯიშები დაგეხმარებათ მოიყვანოთ სხეული ფორმაში და დაწვათ ზედმეტი კალორიები. ტაებო მოიცავს კარდიო ვარჯიშებს. ხელის, ფეხის და პრესის ინტენსიური ვარჯიშებით. ამაღლებს ორგანიზმის გამძლეობას, ვითარდება მოქნილობა, ძალა, სწრაფი რეაქცია და ბალანსი. აქტიური ვარჯიშები საშუალებას მოგცემთ გახდეთ და განთავისუფლდეთ უარყოფითი ენერიებისგან.

ნახვა

სტრეჩინგი

გაწელვების შესრულება აუცილებელია ფიტნესის ვარჯიშებთან ერთად, რათა კუნთებს ქონდეთ მეტი ელასტიურობა და შესაბამისად ჩვენს სხეულს. გვაძლევს საშუალებას ავიცილოთ არასასურველი ტრავმები, მოვახდინოთ ვარჯიშის შემდგომი ტკივილების პრევენცია, მივცეთ კუნთს აღდგენისა და ზრდის მეტი შესაძლებლობა. ვარჯიში სრულდება ინსტრუქტორის მითითებებითა და მეთვალყურეობით. ვარჯიშის ხანგრძლივობა 20-25 წუთი

ნახვა
სტრეჩინგი