სპინინგი

მაღალი ინტენსივობის ჯგუფური ვარჯიში, რომელიც სრულდება სპეციალურ ველოტრენაჟორზე, რომელიც დამონტაჟებულია ფიქსირებულ მდგომარეობაში, მისი სპეციალურად შექმნილი დამძიმებული მეტალის ბრუნვადი თვალი კი გეხმარებათ მუდმივი ტემპის შენარჩუნებაში. სპინინგის ვარჯიშს აქვს ჯგუფური ფიტნეს ფორმატი, რომლის ძირითადი მიზნებიც გახლავთ გამძლეობის ზრდა, ფიზიკური სიძლიერე, სუნთქვითი შესაძლებლობების გაძლირება და რაც მთავარია ენერგიის მიზნობრივი ხარჯვა, რაც ხელს უწყობს ზედმეტი ცხიმების ორგანიზმიდან გამოდევნას. სპინინგი ფიზიკურად მსუბუქად ზემოქმედებს ორგანიზმზე, ტრამვებზე და პოსტ ტრამვულ მდგომარეობებზე, რის გამოც ხშირად გამოიყენებენ რეაბილიტაციური ვარჯიშების შესასრულებლად. სპინინგის ვარჯიშის დროს ძლიერდება კუნთოვანი სისტემა, რომელიც შესაბამისად იწვევს ძვლოვანი სისტემის მდგრადობას და გვეხმარება ყოველდღიურ ცხოვრებაში .სპინინგის ვარჯიშებზე დასწრება დაგეხმარებათ კარდიოვასკულარული სისტემის გამართულად მუშაობაში, რისთვისაც საჭიროა კვირაში 3-5 დღით დაკავდეთ სპინინგით დაახლოებით 30-40 წუთიანი ვარჯიშებით.სპინინგზე დასწრება მოგიხსნით სტრესს, დაგეხმარებათ ადრენალინის გამომუშავებაში და მოგცემთ მშვიდი ძილის გარანტიას. ოკტოპუს ფიტნეს კლუბში შეხვდებით სპინინგის განსხვავებულ, უნიკალურ გარემოს, რომელიც ხასიათდება კლუბური კონცეფციით, ბნელი ოთახი კლუბური განათებით, კლუბური მუსიკა და კონცეპტუალური ვიზუალური გაფორმება, რომელიც დადებითად იმოქმედებს თქვენს ემოციურ ფონზე, ხოლო თქვენი ვარჯიში უფრო და უფრო მრავალფეროვანი, სახალისო და პროდუქტიული გახდება